Ο επικεφαλής της Audi F1 προειδοποίησε ότι η ομάδα θα δυσκολευτεί ιδιαίτερα στο ξεκίνημά της στην F1, το 2026.

Ο Ιταλός ανέλαβε φέτος επικεφαλής του προγράμματος των Γερμανών για την F1. Εκείνος και ο Τζόναθαν Γουίτλι (πρώην Red Bull) θα σχηματίσουν ένα δίδυμο διοίκησης στα πρότυπα εκείνου των Μπράουν-Στέλα στην McLaren.

Οι προετοιμασίες της Audi για την πρώτη πλήρη της σεζόν στην F1 είναι σε πλήρη εξέλιξη. Η PU δοκιμάζεται στις εγκαταστάσεις του Νόιμπεργκ, ενώ σύντομα θα ξεκινήσει και η ανάπτυξη του σασί στο Χίνβιλ. Αλλά ο Μπινότο είναι ακόμη επιφυλακτικός για το πόσο ανταγωνιστικό θα είναι το μονοθέσιο της Audi το 2026.

«Επισκέπτομαι τακτικά τις εγκαταστάσεις του Νόιμπεργκ. Ο κινητήρας προχωράει καλά, γράφει ώρες στο δυναμόμετρο και έχει προσομοιώσει μεγάλες αποστάσεις επίσης» αποκάλυψε ο Μπινότο.

«Δεν πρέπει να ξεχνάμε, όμως, ότι είμαστε ακόμη σε διαδικασία συλλογής εμπειριών. Ανταγωνιζόμαστε οργανισμούς οι οποίοι έχουν τεράστια εμπειρία και ξέρουν πώς να κινούνται στο τεχνικό κομμάτι» σημείωσε. «Περιμένω να έχουμε αρκετό έδαφος να καλύψουμε στην αρχή» παραδέχτηκε ο Ιταλός.

«Το πρόγραμμα εξέλιξης της PU είναι εντατικό. Αλλά δεν θα ξέρουμε με σιγουριά τα αποτελέσματα παρά μόνον όταν τρέξουμε στην πίστα. Απομένει ένας χρόνος εξέλιξης και θα προσπαθήσουμε να παρουσιαστούμε όσο πιο ανταγωνιστικοί μπορούμε στο ξεκίνημα του 2026» υποσχέθηκε ο Μπινότο.

Η Audi (που θα αγωνίζεται και το 2025 ως Kick Sauber F1 Team) δεν έχει κλείσει ακόμη τον δεύτερο οδηγό της για την επόμενη σεζόν. Πολλοί περιμένουν ότι οι Γερμανοί θα προσφέρουν μονοετή επέκταση στον Βάλτερι Μπότας και θα ξαναδούν το ζήτημα του μελλοντικού teammate του Χούλκενμπεργκ, το καλοκαίρι της επόμενης σεζόν.