Από τον Όμιλο Stellantis ανακοινώθηκε ότι το αμιγώς ηλεκτρικό νέο Dodge Charger Daytona θα έχει μπαταρίες στερεού τύπου.
Στην Dodge θα δημιουργήσουν μια σειρά πρωτότυπων οχημάτων του αμιγώς ηλεκτροκίνητου Charger Daytona τα οποία πρόκειται να αρχίσουν σύντομα δοκιμές εξέλιξης.
Αυτό είναι το ένα σημαντικό στοιχείο για την αμερικανική εταιρεία. Το δεύτερο αφορά στο γεγονός ότι η μπαταρία του θα είναι σταθερού ηλεκτρολύτη, κάτι που είναι καινοτομία.
Εκπρόσωπος του Ομίλου Stellantis, στον οποίο εντάσσεται ηDodge, ανακοίνωσε ότι θα συνεργαστούν με τη Factorial Energy, μια εταιρεία η οποία εξελίσσει συσσωρευτές αυτής της τεχνολογίας. Ο όμιλος έχει επενδύσει 75 εκατομμύρια δολάρια σε αυτή (περίπου 69,4 εκατομμύρια ευρώ, τρέχουσα συναλλαγματική ισοτιμία) για την ανάπτυξη της σχετικής τεχνογνωσίας και την κατασκευή τους.
Όπως ανακοινώνει η Factorial Energy οι μπαταρίες της μπορούν να έχουν ενεργειακή πυκνότητα έως 390 βατώρες/κιλό, όταν μια μπαταρία ιόντων λιθίου έχει έως 280 βατώρες/κιλό, συγκριτικά.
Η συνεργασία των δύο εταιρειών είναι από τις πρώτες που ξεκίνησε και ανακοινώθηκε επίσημα. Θυμίζουμε ότι κατά καιρούς και άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες όπως η Mercedes-Benz, η General Motors, η Toyota αλλά και ο Όμιλος Hyundai έχουν ανακοινώσει ότι εξετάζουν το ενδεχόμενο εξέλιξης αυτής τεχνολογίας των μπαταριών για τα ηλεκτρικά μοντέλα τους.
Επιπλέον, η Stellantis ανακοίνωσε την επένδυση 29,5 εκατομμυρίων δολαρίων (περίπου 27,3 εκατομμύρια ευρώ, τρέχουσα συναλλαγματική ισοτιμία) για την αναβάθμιση των εγκαταστάσεων της αεροδυναμικής σήραγγας στο Κέντρο Έρευνας και Τεχνολογίας που βρίσκεται στο Auburn Hills, στην πολιτεία του Μίσιγκαν.
Όπως ανακοινώθηκε, σε αυτό θα μελετάται η αεροδυναμική των νέων μοντέλων της και κυρίως των αμιγώς ηλεκτροκίνητων, όπου ο συγκεκριμένος παράγοντας έχει μεγαλύτερη σημασία, ως γνωστόν.