Μία από τις μόλις 20 εργοστασιακές Honda NSR500VF βγαίνουν στο σφυρί και μας κάνουν να χάνουμε τον ύπνο μας.

Οποιονδήποτε φίλο των αγώνων μοτοσικλέτας κι αν ρωτήσεις για το ποια εποχή ήταν η πιο θεαματική στο MotoGP θα σου πει, χωρίς να το πολυσκεφτεί, εκείνη των δίχρονων 500αριών. Ελαφριά μηχανήματα, με πανίσχυρους δίχρονους κινητήρες 200 ίππων και χωρίς κανένα ηλεκτρονικό βοήθημα θεωρούνται μέχρι και σήμερα ότι πιο ωμό μπορούσε να οδηγήσει κανείς σε μια πίστα.

Όταν λοιπόν μια από τις σπάνιες αυτές μοτοσικλέτες κάνουν την εμφάνισή τους και μάλιστα μπορείς να τις αποκτήσεις είναι κάτι που δεν μπορείς να παραβλέψεις. Πρόσφατα εμφανίστηκε στη λίστα δημοπρασίας μια αυθεντική αγωνιστική Honda NSR500VF του 1997.

Εκείνη την εποχή, η Honda θέλοντας να δώσει μια πιο φτηνή αλλά ανταγωνιστική λύση στις ιδιωτικές ομάδες του MotoGP (Grand Prix 500 τότε) αποφάσισε να κατασκευάσει μια ειδική έκδοση της NSR με δικύλινδρο V2 κινητήρα και όχι με τον αδιανόητο screamer V4 500άρι των 200 ίππων. Κάπως έτσι προέκυψε η NSR500VF, που είχε δίχρονο κινητήρα 500 κ.εκ. με μειωμένη απόδοση κοντά στους 160 ίππους.

Η μοτοσικλέτα αγωνίστηκε μάλιστα και με την εργοστασιακή ομάδα της Honda στα Grand Prix με αναβάτη τον Τάντι Οκάντα το 1996 και οι υπόλοιπες δόθηκαν σε ιδιωτικές ομάδες όπως της Gresini και της Padgetts.

Η συγκεκριμένη NSR500VF είναι μία από τις 20 που κατασκευάστηκαν και ανήκε στην ομάδα Padgetts. Αγωνίστηκε για τρία χρόνια, 1997 έως 1999 και έπειτα μπήκε στη βιτρίνα. Όλα τα εξαρτήματα είναι εργοστασιακά στη συγκεκριμένη μοτοσικλέτα και βρίσκεται σε λειτουργική κατάσταση.

Η σπανιότητα και η καλή κατάσταση της αυθεντικής Honda NSR500VF του HRC έχει ανεβάσει κατακόρυφα την τιμή της η οποία αναμένεται να ξεπεράσει τις 100.000 ευρώ στη δημοπρασία της Iconic Auctioneers.