Αναρωτιέμαι καμιά φορά ποιος μπορεί να δώσει 25 χιλιάρικα για ένα δίκυκλο με τελική ταχύτητα μοτοποδηλάτου.

Πριν από μερικές ημέρες η Renault παρουσίασε την πρώτη της ηλεκτρική μοτοσικλέτα στο πλαίσιο της παρουσίασης του εντυπωσιακού της ηλεκτρικού αυτοκινήτου Renualt 4 E-Tech. Τα σχόλια ήταν μεν διθυραμβικά για την εμφάνιση της μοτοσικλέτας, ωστόσο τα 26.000 ευρώ που ζήταγε η Renualt για αυτό το δίκυκλο ήταν πολλά.

Ποιος θα περίμενε όμως ότι μετά από μερικά 24ωρα η μοτοσικλέτα Renualt Heritage Spirit Scrambler θα φαινόταν σαν μια καλή ευκαιρία μπροστά στην Atelier Heritage Spirit Scrambler. Ναι, το όνομα είναι παρόμοιο, αλλά η ηλεκτρική μοτοσικλέτα της Atelier όσο μόνο δεν πλησιάζει τις επιδόσεις και την ποιότητας της Renault, αλλά έχει επιδόσεις ενός μοτοποδηλάτου!

Το scrambler της Atelier είναι ένα όμορφο ηλεκτρικό δίκυκλο με πολλά vintage στοιχεία. Θυμίζει μάλιστα τις αγωνιστικές Metisse που οδηγούσε ο τεράστιος Στιβ Μακουίν τη δεκαετία του 1960, και τις Triumph Bonneville της ίδιας εποχής.

Η μοτοσικλέτα ωστόσο «πάσχει» στον τομέα των επιδόσεων. Η απόδοση του ηλεκτροκινητήρα είναι αρκετά χαμηλή με αποτέλεσμα το μοντέλο να περιορίζεται σε μόλις 45 χλμ./ώρα τελικής ταχύτητας. Και για μόλις 45 χλμ./ώρα και 70 χιλιόμετρα αυτονομίας θα πρέπει να πληρώσετε 23.450 ευρώ.

Τουλάχιστον, τα φρένα της Atelier είναι της Brembo με δίσκο 320 χιλ. και οι αναρτήσεις είναι σύγχρονες της KYB. Η μοναδική δικαιολογία για την τιμή του είναι ότι θα παραχθεί σε μόλις 40 μονάδες.