Ο Κάρλος Ταβάρες δηλώνει κατηγορηματικά αντίθετος σε οποιαδήποτε καθυστέρηση αφορά στους κανόνες για τις εκπομπές ρύπως.

Ορισμένες ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες, συμπεριλαμβανομένων της Renault και της Volkswagen, καθώς και η ACEA, ζήτησαν από την Ευρωπαϊκή Ένωση να επανεξετάσει, να αναστείλει ή να τροποποιήσει τους στόχους του 2025, οι οποίοι είναι περίπου 15% πιο αυστηροί από τους ισχύοντες κανόνες, επειδή η αγορά ηλεκτρικών οχήματα έχει επιβραδυνθεί σημαντικά.

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες που χάνουν τον στόχο τους αντιμετωπίζουν πρόστιμο 95 ευρώ ανά γραμμάριο ανά όχημα. Πρόσφατες εκτιμήσεις λένε ότι ο κλάδος αντιμετωπίζει συνολικά πρόστιμα 15 δισεκατομμυρίων ευρώ, με βάση τα τρέχοντα στοιχεία εκπομπών και τις πωλήσεις ηλεκτροκίνητων (πλήρως ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών) αυτοκινήτων.

Ο Ταβάρες ανέφερε ότι η Stellantis είναι έτοιμη για τους νέους στόχους, οι οποίοι μεταφράζονται χονδρικά σε μερίδιο αγοράς ηλεκτρικών, 20 έως 25%. Τα EV αποτελούν λιγότερο από το 15% της ευρωπαϊκής αγοράς τη δεδομένη χρονική στιγμή.

«Η σκληρή πραγματικότητα είναι ότι οι Κινέζοι ανταγωνιστές μας κατασκευάζουν ηλεκτρικά οχήματα με το ένα τρίτο λιγότερο από εμάς. Πρέπει να ανεβάσουμε το παιχνίδι μας. Κάθε δευτερόλεπτο που περνάμε σταματώντας είναι χρόνος που χάνουμε για να βελτιωθούμε».