Η αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία ανεβάζει σε άλλο επίπεδο τον ποιοτικό έλεγχο του λογισμικού των οχημάτων της.
Η General Motors έχει ενσωματώσει εργαλεία Τεχνητής Νοημοσύνης στην παραγωγή, για να βελτιώσει τον ποιοτικό έλεγχο και να βοηθήσει στις επιθεωρήσεις του εξοπλισμού των εγκαταστάσεων, διασφαλίζοντας παράλληλα ότι το λογισμικό του οχήματος είναι χωρίς σφάλματα.
Η κεντρική διαδικασία δοκιμών και επικύρωσης της εταιρείας, ισχυρίζεται ότι διασφαλίζει ότι το λογισμικό λειτουργεί σωστά κατά την κυκλοφορία ενός νέου μοντέλου, εξαλείφοντας πιθανές δυσλειτουργίες στον κώδικα, που θα μπορούσαν να προκαλέσουν δαπανηρές καθυστερήσεις.
Το Παγκόσμιο Τεχνικό Κέντρο της GM στο Γουόρεν του Μίσιγκαν, διαθέτει 300 πάγκους δοκιμών που εκτελούν προσομοιώσεις σε νέα συστήματα ψυχαγωγίας. Οι πάγκοι ελέγχονται από οκτώ μηχανικούς, με το λογισμικό AI να διασφαλίζει ότι λειτουργούν όλο το εικοσιτετράωρο. Οι υπεύθυνοι της GM ισχυρίζονται ότι το αυτοματοποιημένο εργαλείο αντιμετωπίζει 10 φορές περισσότερα προβλήματα από πριν.
Εκτός από το εργαλείο AI που ελέγχει το λογισμικό, η GM χρησιμοποιεί επίσης κάμερες, αισθητήρες και αναλυτικά στοιχεία για την παρακολούθηση του εξοπλισμού κατασκευής. Το σύστημα συλλέγει 165 εκατομμύρια εικόνες την ημέρα και έχει τη δυνατότητα να προβλέπει βλάβες προτού διακόψουν την παραγωγή του οχήματος αυξάνοντας ουσιαστικά το χρόνο λειτουργίας της εγκατάστασης.
Επιπλέον, ένα εργαλείο που ονομάζεται Spark Eyes επιθεωρεί την ποιότητα συγκόλλησης σε φανοποιεία, με άλλα συστήματα που βασίζονται σε κάμερα να αξιολογούν εξαρτήματα και να αναζητούν ασυνέπειες προτού εγκατασταθούν σε ένα όχημα.