H Morgan, η πιο κλασική βρετανική εταιρεία, ανακοίνωσε τη δημιουργία της νέας συλλεκτικής έκδοσης του roadster Plus Six η οποία σηματοδοτεί το τέλος της παραγωγής του μοντέλου.
Το Plus Six παρουσιάστηκε από τη Morgan το 2019 στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης, την τελευταία που πραγματοποιήθηκε με την παλιότερη αίγλη της πριν την πανδημία του νέου κορωνοϊού.
Τώρα, η εταιρεία ανακοίνωσε τη δημιουργία της έκδοσης Pinnacle Edition, της ύστατης του αυτοκινήτου, η οποία είναι συλλεκτική και θα κατασκευαστεί μόλις σε 30 μονάδες.
Σε αυτή, το αμάξωμα του Plus Six, του τυπικά βρετανικού σε αισθητική και στυλ roadster, είναι βαμμένο σε σκούρο ασημί χρώμα και έχει προσεχθεί ιδιαίτερα το φινίρισμά του.
Επίσης, η τάπα καυσίμου στο πίσω μέρος του είναι χρωμιωμένη και έχει διαμορφωθεί βάσει των αγωνιστικών των παρελθόντος τα οποία συμμετείχαν στον θρυλικό αγώνα αντοχή «24 Ώρες του Le Mans», όπως ανακοινώθηκε από τη Morgan.
Στο εσωτερικό τού Plus Six Pinnacle Edition έχει προσεχθεί ιδιαίτερα η ποιότητα κατασκευής και έχουν τοποθετηθεί πολύ καλής ποιότητας δέρμα, ξύλο αλλά και μαλλί προβάτου.
Ο κινητήρας του είναι ο τρίλιτρος εξακύλινδρος TwinPower Turbo της BMW ο οποίος αποδίδει 340 ίππους/6.500 σ.α.λ. και μέγιστη ρoπή 500 Nm. Η μετάδοση της κίνησης γίνεται μέσω αυτόματου κιβωτίου οκτώ σχέσεων και -σύμφωνα με την εταιρεία- το αυτοκίνητο επιταχύνεται από τα 0-100 χλμ.//ώρα σε 4,2 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητά του φτάνει τα 267 χλμ./ώρα.
Σύμφωνα με τη Morgan, η τιμή του Plus Six Pinnacle Edition ξεκινά από τις 96.995 λίρες στερλίνες (περίπου 116.360 ευρώ, τρέχουσα συναλλαγματική ισοτιμία) και όσοι θέλουν να το αποκτήσουν έχουν τη δυνατότητα να το διαμορφώσουν βάσει της επιθυμίας τους, μέσα από μια ευρεία γκάμα επιλογών που προσφέρει η βρετανική εταιρεία.
Αυτή η τελευταία έκδοση του Plus Six σημαίνει το τέλος της παραγωγής του. Όπως έχει ανακοινωθεί, εντός του 2025 θα παρουσιαστεί το νέο διθέσιο roadster μοντέλο που θα το αντικαταστήσει.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, το αμάξωμά του θα διατηρεί το κλασικό στυλ, όμως η σχεδίασή του θα είναι διαφορετική από αυτό που έχουμε συνηθίσει, ενώ το εσωτερικό του θα είναι πιο σύγχρονο.
Τέλος, ο κινητήρας του θα είναι ο ίδιος αλλά η απόδοσή του αναμένεται να είναι υψηλότερη -συγκριτικά- και να φτάνει στους 380 ίππους.