Η Audi παρουσίασε στο Παρίσι μια πιο αποδοτική έκδοση του A3 Sportback Plug-in Hybrid η οποία του επιτρέπει να διανύσει υπερδιπλάσια απόσταση ως αμιγώς ηλεκτρικό απ’ ό,τι τώρα.

Το καινούργιο στοιχείο του A3 Sportback TFSI e, όπως και της έκδοσής του Allstreet, αφορά αφενός στον καινούργιο κινητήρα 1.5 TFSI Evo2 (αντί του 1.4 TFSI) της Audi και αφετέρου στο πιο αποδοτικό σύστημα Plug-in Hybrid.

Ο εσωτερικής καύσης λειτουργεί σε θερμοδυναμικό κύκλο Miller, έχει σχετικά υψηλή σχέση συμπίεσης (11,5:1 αντί 10,5:1 στον 1.4 TFSI) και σύστημα άμεσου ψεκασμού βενζίνης υψηλής πίεσης (έως 250 bar).

H μέγιστη απόδοσή του στην έκδοση A3 Sportback 40 TFSI e φτάνει τους 150 ίππους και η μέγιστη ροπή τα 250 Nm/1.500-4.000 σ.α.λ. Η μέγιστη συνδυαζόμενη ισχύς του συστήματος φτάνει τους 204 ίππους και η μέγιστη συνδυαζόμενη ροπή τα 350 Nm.

Στην έκδοση A3 Sportback 45 TFSI e η μέγιστη ισχύς του κινητήρα φτάνει τους 177 ίππους (27 ίπποι περισσότεροι) και η μέγιστη ροπή του παραμένει τα 250 Nm/1.500-4.000 σ.α.λ..

O ηλεκτροκινητήρας του Plug-in Hybrid συστήματος αποδίδει 116 ίππους και μέγιστη ροπή 330 Nm. Σε αυτή την ισχυρότερη εκδοχή του πολυτελούς μοντέλου η μέγιστη συνδυαζόμενη ισχύς του συστήματος είναι 272 ίπποι και η μέγιστη συνδυαζόμενη ροπή 400 Nm.

Όπως ανακοινώνει η Audi, τοA3 Sportback 40 TFSI e επιταχύνεται από τα 0-100 χλμ./ώρα σε 7,4 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητά του φτάνει τα 225 χλμ./ώρα. Στο A3 Sportback 45 TFSI e, οι τιμές είναι 6,3 δευτερόλεπτα και 237 χλμ./ώρα, αντίστοιχα.

Το αναβαθμισμένο Plug-in Hybrid σύστημα διαθέτει μπαταρία μεγαλύτερης ενεργειακής χωρητικότητας. Η ονομαστική τιμή της είναι 25,7 kWh ενώ η πραγματική 19,7 kWh. Η συστοιχία αποτελείται από τέσσερα τμήματα και από 96 (πρισματικά) κελιά, συνολικά.

Χάρη στη βελτιστοποιημένη χημεία της σε σχέση με πριν τώρα είναι 76 Ah αντί 37 Ah και η μέγιστη τυποποιημένη αυτονομία του ως αμιγώς ηλεκτρικό φτάνει τα 143 χλμ. (κατά WLTP).

Το σύστημα ψύξης της μπαταρίας έχει βελτιωθεί επίσης για να επιτρέπει την καλύτερη δυνατή λειτουργία της και την φόρτισή της. Σε ό,τι αφορά στην τελευταία, τώρα το πολυτελές μικρομεσαίο μοντέλο της Audi μπορεί να φορτίσει σε παροχή DC έως 50 kW.

To σύστημα ανάκτησης της ενέργειας κατά την πέδηση μπορεί να φτάσει έως και τα 43 kW και η δύναμη επιβράδυνσης έως τα 0,3 g, ενώ στο τιμόνι υπάρχουν μοχλοδιακόπτες μέσω των οποίων ο οδηγός δύναται να παραμετροποιεί τον ρυθμό ανάκτησης της ενέργειας.

Τέλος, οι άνθρωποι της Audi βελτίωσαν και την ανάρτηση για να είναι πιο σπορ σε αίσθηση και ρυθμίσεις όπως και το επίπεδο εξοπλισμού. Σύμφωνα με την εταιρεία, η τιμή του A3 Sportback 40 TFSI e στη Γερμανία ξεκινά από τις 44.200 ευρώ.

Για το A3 Sportback 45 TFSI e στη Γερμανία ξεκινά από τις 47.700 ευρώ. Ως το τέλος της χρονιάς θα παρουσιαστεί η αναβαθμισμένη έκδοση Plug-in Hybrid και του A3 Allstreet.