Όσο και το όνομα να τραβάει τα βλέμματα δεν είναι απαραίτητοι να τραβάει και πωλήσεις, αν δεν πείσει. Και η συγκεκριμένη εταιρεία δεν έπεισε…
«Κατά τη διαδικασία στρατηγικών αλλαγών που πραγματοποιούμε, αναμένεται να γίνουν ορισμένες μεταβάσεις στο ιδιοκτησιακό καθεστώς, ένα σημαντικό βήμα για την εξέλιξή μας»
Πριν μερικά χρόνια, ο Τζένσον Μπάτον δημιούργησε μία κοινοπραξία με τον μηχανικό και παρουσιαστή, Αντ Άνστεντ, ξεκινώντας μία αυτοκινητοβιομηχανία, τη Radford Motors.
Σκοπός τους ήταν η εταιρεία να εξειδικεύεται σε περιορισμένης παραγωγής εξατομικευμένα αυτοκίνητα, όπως η Type 62-2, που στη βάση της έχει τη Lotus Evora.
Η τελευταία ατάκα υποδηλώνει ότι ίσως η Radford σωθεί μέσω νέας χρηματοδότησης, ωστόσο οι Μπάτον και Άνστεντ πιθανότατα να μην αποτελούν μέρος της συνέχειας.
Όλα αυτά, ενώ πέρυσι τον Δεκέμβριο, η εταιρεία πουλούσε την Type 62-2 Track Edition για κάτι λιγότερο από ένα εκατομμύριο ευρώ την κάθε μία. Μόλις 12 μονάδες κατασκευάστηκαν, ωστόσο δε γνωστοποιήθηκε ποτέ εάν πουλήθηκαν όλες.
Ελπίδα των enthusiasts για εξατομικευμένα αυτοκίνητα που συνδυάζουν χαρακτηριστικά πολλών εργοστασιακών, είναι η Radford Motors να επιβιώσει μέσω αυτής της αναδιάρθρωσης που μοιάζει να βρίσκεται κοντά.