Μετά από έξι ολόκληρα χρόνια, η αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία επιστρέφει στην Πόλη του Φωτός…

Έκτοτε, μεσολάβησε βεβαίως και η δύσκολη περίοδος της πανδημίας, έλαμψε δια… της απουσίας της, όπως και άλλες μεγάλες -μη ευρωπαϊκές- αυτοκινητοβιομηχανίες. Ο καιρός, όμως, έχει γυρίσματα. Και η επιβράδυνση που παρατηρείται στην αγορά των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, φαίνεται ότι δίνει ένα επιπλέον κίνητρο στην εταιρεία του Ίλον Μασκ να αντιπαρατεθεί με τον ευρωπαϊκό και τον κινεζικό ανταγωνισμό.

Η Tesla επιστρέφει στο Παρίσι (14-20 Οκτωβρίου), χωρίς επί της ουσίας να έχει να παρουσιάσει κάποιο νέο μοντέλο. Το Cybertruck, επισήμως, δεν πληροί τα πρωτόκολλα ασφάλειας στη Ε.Ε. αλλά είναι βέβαιο ότι θα αποτελέσει πόλο έλξης για τους επισκέπτες και από εκεί και πέρα υπάρχει το ανθρωποειδές ρομπότ Optimus 2.

Παρόλα αυτά, η Tesla έχει ισχυρό κίνητρο να συνεχίσει να προωθεί το brand name της σε μεγάλα events. Το Model Y,  άλλωστε, εξακολουθεί να είναι ένα από τα best-sellers στη γηραιά ήπειρο.