«Προσπαθούμε από την πλευρά μας να συστήσουμε στο ευρύτερο κοινό τα προϊόντα της Κομοτηνής και να προβάλλουμε τα πιο χαρακτηριστικά brands της» εξηγεί η Δομινίκη, την οποία βρήκαμε στην 88η ΔΕΘ, στο περίπτερο των Επιμελητηρίων, τονίζοντας πως υπάρχει κοινό που αναζητά τις γευστικές προτάσεις της πόλης. Μάλιστα, με δεδομένο ότι η ζήτηση για προϊόντα της ευρύτερης περιοχής της Θράκης είναι αυξημένη, δεν αποκλείεται να βρεθούν σύντομα στα ράφια του eKom.gr και αντιπροσωπευτικά είδη από άλλες θρακιώτικες πόλεις. Άλλωστε, η επιχείρηση είναι ήδη σε επαφές προς αυτή την κατεύθυνση. «Το feedback που έχουμε στα τρία χρόνια λειτουργίας μας είναι πολύ θετικό και το ποσοστό επαναληψιμότητας υψηλό. Φροντίσαμε να δημιουργήσουμε ένα ψηφιακό περιβάλλον εύχρηστο για τον κόσμο που θέλει να επιλέξει τα προϊόντα της Κομοτηνής» λέει η Δομινίκη.

Η φοιτητούπολη και ο καφές

Ο Σίμος Δαλκυριάδης, άνθρωπος του επιχειρείν, έβλεπε πως οι φοιτητές στην Κομοτηνή, η οποία διαθέτει μια ιδιαίτερα ζωντανή φοιτητική κοινότητα, όταν επέστρεφαν στις πόλεις τους, όλο και κάτι έπαιρναν στις αποσκευές για τις οικογένειές τους, για να μοιραστούν τις δικές τους γευστικές εμπειρίες, από ένα σακουλάκι καφέ μέχρι λίγα στραγάλια. Κάπως έτσι σκέφθηκε πως θα μπορούσε να δημιουργήσει ένα ψηφιακό κατάστημα με τοπικά προϊόντα, στο οποίο θα είχαν τη δυνατότητα πρόσβασης και άνθρωποι εκτός της Κομοτηνής. Πρώτο προϊόν, το οποίο μέχρι και σήμερα είναι best seller, ήταν ο καφές, που ήρθε στη συνέχεια να διανθιστεί με την υπόλοιπη πλούσια παραγωγή της περιοχής.   
«Μην ξεχάσω σήμερα να πάρω και λίγα σιροπιαστά με φρέσκο βούτυρο για τη Μαρία, τελειόφοιτη της Νομικής από την Αθήνα. Θέλω να γλυκάνω λίγο τον πόνο της τώρα που φεύγει. Σ’ αυτή την πόλη κλαις δύο φορές: μια όταν έρχεσαι και δεύτερη όταν φεύγεις». Είναι μια από τις φράσεις με τις οποίες η ομάδα του eKom συνοδεύει το branding του, θέλοντας να δείξει πόσο συνυφασμένη είναι η πόλη με τη γεύση.