Ο αθέμιτος ανταγωνισμός από ιδιωτικά αυτοκίνητα, πολυεθνικές εφαρμογές και την ΠΕΙΡΑΤΕΙΑ μας κλέβει κάθε μέρα το πιο ποιοτικό μεταφορικό μας έργο με την ανοχή της Πολιτείας. Και αντί το Υπουργείο να δώσει λύσεις, η κυρία Κεφαλογιάννη εκδίδει διευκρινιστικές εγκυκλίους μέσω του Υπ. Τουρισμού που παρερμηνεύουν το νόμο και εμποδίζουν τις ελεγκτικές αρχές να βεβαιώσουν παραβάσεις και να επιβάλλουν ποινές.

Ο νέος φορολογικός νόμος μας οδηγεί με μαθηματική ακρίβεια στην ασύμφορη εργασία και στην οικονομική καταστροφή.

24ωρη απεργία έχει εξαγγείλει το Συνδικάτο Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής (Σ.Α.Τ.Α.) από τις 05:00 το πρωί της Δευτέρας 9 Σεπτεμβρίου, έως την ίδια ώρα της Τρίτης.

Το Συνδικάτο Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής (ΣΑΤΑ) αποφάσισε απεργία που θα ξεκινήσει στις 5 το πρωί της Δευτέρας και θα διαρκέσει έως τις 5 το πρωί της Τρίτης 10 Σεπτεμβρίου.

Παράλληλα, το ΣΑΤΑ καλεί τη Δευτέρα στις 11:00 εκλογοαπολογιστική συνέλευση στο εκθεσιακό κέντρο Περιστερίου.

Το ασφαλιστικό σφίγγει τη θηλιά ακόμα περισσότερο γύρω από το λαιμό μας.

Οι αυτοκινητιστές διαμαρτύρονται, μεταξύ άλλων, για τον νέο φορολογικό νόμο, το ασφαλιστικό και την μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση από το 2026.

Η εμμονή της κυβέρνησης για μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση από το 2026 είναι το χρονικό ενός προαναγγελθέντος θανάτου για το επάγγελμά μας».

Όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση «το ταξί μας κινδυνεύει. Μια σειρά από κυβερνητικές αποφάσεις και σημαντικές νομοθετικές παραλείψεις, δείχνουν ξεκάθαρα τις κατευθυντήριες γραμμές.