Ακόμη ένα περιστατικό στον σιδηρόδρομο έρχεται να προκαλέσει εύλογα ερωτήματα σχετικά με τη λειτουργία του.

Αμαξοστοιχία που εκτελούσε το δρομολόγιο (Χαλκίδα – Αθήνα) προσέκρουσε σε πεσμένα δέντρα. Δεν υπάρχει τραυματισμός επιβατών.

Σύμφωνα με σχετική ενημέρωση, η αμαξοστοιχία 1531(Χαλκίδα – Αθήνα) προσέκρουσε σε πεσμένα δέντρα μεταξύ των σταθμών Σφενδάλης και Αφιδνών, με αποτέλεσμα να προκληθούν υλικές ζημιές και να ακινητοποιηθεί.

Όπως αναφέρει η Hellenic Train, δεν υπήρξε τραυματισμός επιβατών ή προσωπικού.

Οι 35 επιβάτες της αμαξοστοιχίας 1531 μεταφέρθηκαν με την αμαξοστοιχία 1532 στον σταθμό των Αφιδνών.

Λόγω των πεσμένων δέντρων στη γραμμή υπάρχει διακοπή κυκλοφορίας. Αναμένονται σημαντικές καθυστερήσεις και πιθανές ακυρώσεις δρομολογίων.

Το νέο περιστατικό έρχεται μόλις λίγε ώρες αφόρου αποφεύχθηκε μετωπική σύγκρουση δύο αμαξοστοιχιών του προαστιακού, λίγο έξω από την Αθήνα.

Οι δύο αμαξοστοιχίες ήταν γεμάτες με κόσμο και κινούνταν αντίθετα, στην ίδια μονή γραμμή, με ταχύτητα 60 χιλιομέτρων την ώρα. Η παραλίγο τραγωδία αποδίδεται σε λάθος του ρυθμιστή κίνησης του ΟΣΕ στο Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών (ΣΚΑ): λάθος, το οποίο αντιλήφθηκε ο μηχανοδηγός της μίας αμαξοστοιχίας.

Το συμβάν, μάλιστα, προκάλεσε την παρέμβαση της δικαιοσύνης. Ο προϊστάμενος της εισαγγελίας πρωτοδικών Αθηνών Αντώνης Ελευθεριάνος έδωσε εντολή για τη διενέργεια ποινικής προκαταρκτικής εξέτασης στο πλαίσιο της οποίας θα διερευνηθεί το αδίκημα των επικίνδυνων παρεμβάσεων στη συγκοινωνία μέσων σταθερής τροχιάς.

Το MEGA έφερε στο φως της δημοσιότητας τον διάλογο του σταθμάρχη με τον έναν μηχανοδηγό, με τον πρώτο να δίνει το πράσινο φως για την αμαξοστοιχία 1307 και να ενημερώνει πως η γραμμή για Αθήνα είναι ελεύθερη.

O διάλογος του σταθμάρχη με τον έναν μηχανοδηγό:

Μηχανοδηγός 1307: ΣΚΑ περιμένουνε κάτι;

Σταθμάρχης ΣΚΑ: (δεν απαντά)

Μηχανοδηγός 1307: ΣΚΑ! 1307.

Σταθμάρχης ΣΚΑ: μόνη γραμμή για Αθήνα (ελευθέρας)

Μηχανοδηγός 1307: 1307 μόνη γραμμή προς Αθήνα.

Σε αυτό το σημείο λίγο πιο κάτω από τον σταθμό των Αγίων Αναργύρων οι δύο επιβατικές αμαξοστοιχίες θα έμπαιναν σε κοινή γραμμή και σε πορεία μετωπικής σύγκρουσης, ενώ κινούνται με 60χλμ την ώρα. Ο μηχανοδηγός που έχει ξεκινήσει από τον σταθμό Λαρίσης αντιλαμβάνεται τι πάει να συμβεί και επικοινωνεί μέσω ασυρμάτου με τον συνάδελφο του.

Μηχανοδηγός 1210: 1307! Πού πας; Έχω φύγει ώρα από Αθήνα, έχω βγάλει αναγγελία!

Την ίδια ώρα, και ο σταθμάρχης των Αθηνών μόλις άκουσε την εντολή του σταθμάρχη του ΣΚΑ, μεσολάβησε άμεσα και επικοινώνησε μαζί του μέσω GSMR για να προλάβει τη παρ’ ολίγον σύγκρουση.

– Σου έχω στείλει το 1210. Γιατί μου διώχνεις το 1307;”.

Μιλώντας στο MEGA, o αντιπρόεδρος Πανελλήνιας Ένωσης Προσωπικού Έλξης, Γιώργος Μανώλης δήλωσε πως “θα έπρεπε να έχουν ολοκληρωθεί τα έργα για να μπουν σε λειτουργία τα φωτοσήματα και να υπάρχει μια διαφορετική λειτουργία εκεί πιο ασφαλής. Είναι ένα μικρό κομμάτι μήκους δύο χιλιομέτρων αλλά είναι τεράστια η πυκνότητα των δρομολογίων εκεί”.