Η σημαντική μείωση των πωλήσεων στη βασική αγορά των ΗΠΑ, φέρνει ριζικές αλλαγές στην επόμενη γενιά του μοντέλου, αλλά δεν είναι η μοναδική αιτία.

Τα Discovery ήταν ένα «καυτό» μοντέλο για τη Land Rover, αλλά μοιάζει να έχει ξεθωριάσει από τα φώτα της δημοσιότητας. Ενώ το πολυτελές SUV είχε σχεδόν 10.000 πωλήσεις ετησίως στις Ηνωμένες Πολιτείες, πριν από την πανδημία, η μάρκα ανακοίνωσε μόνο 2.416 πωλήσεις στη συγκεκριμένη αγορά πέρσι.

Όπως εξήγησε ο Mark Cameron της Land Rover: «Αν κοιτάξετε από την οπτική γωνία του προϊόντος, το Defender μπήκε και κάθισε ακριβώς πάνω από το Discovery, προκαλώντας έναν ανεπιθύμητο κανιβαλισμό».

Το στέλεχος της Land Rover απέφυγε να δώσει περισσότερες λεπτομέρειες για τις μελλοντικές προθέσεις της μάρκας, σχετικά με την επόμενη γενιά του μοντέλου, ωστόσο σύμφωνα με πληροφορίες το επερχόμενο Discovery θα έχει σαφέστερο οικογενειακό χαρακτήρα.

Κυκλοφορεί, μάλιστα, ένα πιο ρηξικέλευθο σενάριο, που θέλει το επόμενο Discovery να μοιάζει περισσότερο με MPV, στα πρότυπα του VW ID.Buzz, χωρίς πάντως να υπάρχει η οποιαδήποτε επίσημη αντίδραση από την πλευρά της Land Rover.