Η 3η γενιά του Frontera σηματοδοτεί την επιστροφή του στη γκάμα της Opel και ταυτόχρονα την είσοδό του στην ηλεκτροκίνηση. Πότε θα το δούμε από κοντά;

Η ιστορία του Opel Frontera ξεκινάει το μακρινό 1991 που παρουσιάστηκε πρώτη φορά. Το 1998, η 2η γενιά του έκανε την επίσημη εμφάνισή της και σήμερα, 20 χρόνια αφότου καταργήθηκε, κάνει το μεγάλο comeback, που επίσημα στη χώρα μας θα γίνει στην AUTO ATHINA 2024, από 5 μέχρι 13 Οκτωβρίου.

Εκεί, όλοι οι παρευρισκόμενοι θα έχουν τη δυνατότητα να το εξετάσουν οπτικά και να ανακαλύψουν κάθε λεπτομέρεια και πτυχή του. Το βασικότερο στοιχείο του, φυσικά θα είναι το αμιγώς ηλεκτροκίνητο σύστημα.

Η κατασκευή του ολοκαίνουργιου Frontera βασίζεται στην πλατφόρμα Smart Car της Stellantis, η οποία φιλοξενεί τόσο αμιγώς ηλεκτροκίνητα όσο και βενζινοκίνητα συστήματα πρόωσης. Υπενθυμίζουμε, ότι σε αυτή βασίζεται και το Citroen e-C3, που επίσης θα είναι παρόν στην AUTO ATHINA 2024.

Αναφορικά με το πρώτο, η αρχική του έκδοση αναμένεται να εξοπλίζεται με μπαταρία 44 kWh, αλλά η μέγιστη αυτονομία του στην έκδοση «Long Range» θα αγγίζει τα 400 χιλιόμετρα αυτονομίας.

Ως προς το ήπια υβριδικό σύστημα με το οποίο θα διατεθεί, θα είναι 48V και θα συνεργάζεται με τον γνωστό 1.200άρη βενζινοκινητήρα του ομίλου, με τη μέγιστη απόδοση να φτάνει τους 100 ή 136 ίππους. Το σύνολο θα συνεργάζεται με 6τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.

Η αισθητική του ολοκαίνουργιου Opel Frontera ακολουθεί απόλυτα τη σύγχρονη σχεδιαστική φιλοσοφία της μάρκας. Η επιβλητική μάσκα Vizor συνδυάζεται με τα γνωστά, χαρακτηριστικά LED φωτιστικά σώματα, ενώ το πίσω τμήμα είναι πολύ διακριτό χάρη στο σχήμα του πίσω κρυστάλλου και της αεροτομής που του δίνουν μία ιδιότυπη μορφή.

Στην καμπίνα, η ευρυχωρία έρχεται ως βασικός σκοπός της Opel, καθώς θέλει να ξεχωρίσει για αυτό στην κατηγορία των compact SUV. Σκοπός της είναι η μέγιστη άνεση και η ελάχιστη απόσπαση της προσοχής του οδηγού κατά τον χειρισμό του αυτοκινήτου.

Σύμφωνα με την εταιρεία, η άνεση ενισχύεται από τα εμπρός καθίσματα Intelli-Seat τα οποία παρέχουν καλύτερη υποστήριξη στο κάτω τμήμα της σπονδυλικής στήλης και συμβάλλουν στην άνεση σε πολύωρα ταξίδια. Να σημειωθεί ότι και εδώ έχει γίνει εκτεταμένη χρήση ανακυκλωμένου υλικού.

Στο πίσω μέρος, τα καθίσματα έχουν διαιρούμενη πλάτη σε αναλογία 60/40, ενώ χώρος αποσκευών του είναι στα 460 λίτρα και στα 1.600 όταν αναδιπλωθούν οι πλάτες του.

Το ταμπλό έχει τη διαμόρφωση που γνωρίζουμε στα μοντέλα της γερμανικής μάρκας, έχοντας στο επίκεντρο το Pure Panel cockpit με τις δύο έγχρωμες οθόνες 10,0 ιντσών και το σύστημα Multimedia.

Τέλος, στην κονσόλα υπάρχουν αρκετές πρακτικές θήκες για μικροαντικείμενα, δύο θύρες USB και στη βάση της η δυνατότητα ασύρματης φόρτισης smartphone.

Το καινούργιο Opel Frontera έρχεται να εναρμονιστεί με τα σημεία των καιρών στην 3η γενιά του και θα το ανακαλύψουμε διά ζώσης στην AUTO ATHINA 2024.