Home / Media / Τηλεθέαση: Σαρωτικός ο Αρναούτογλου στην πρεμιέρα του The Road Show – Πως κινήθηκε ο ανταγωνισμός
Τηλεθέαση: Σαρωτικός ο Αρναούτογλου στην πρεμιέρα του The Road Show – Πως κινήθηκε ο ανταγωνισμός
Σάββατο, 28.9.2024, 09:29
Γιάννης Κωστίκας@

Δείτε αναλυτικά τι κατέγραψαν οι μετρήσεις της Nielsen για την τηλεθέαση.

Με δύο μεγάλες πρεμιέρες στην prime time κύλησε η Παρασκευή 27/09. Ο Γρηγόρης Αρναούτογλου επέστρεψε δυναμικά με το «The Road Show», την ταξιδιωτική εκπομπή που έφερε ευχάριστες αναμνήσεις από το παρελθόν με αντίστοιχες εκπομπές και ο «Γιατρός» επανήλθε στον Alpha για τον δεύτερο συναρπαστικό κύκλο του. Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen, το The Road Show στον ANT1 κατέκτησε την κορυφή στην τηλεθέαση, φτάνοντας μάλιστα σε τέταρτο κοντά στο 30% και ζορίζοντας σε μεγάλο βαθμό τα reality του ΣΚΑΙ. Απεναντίας ο Γιατρός κατάφερε να διατηρήσει τη δυναμική του.

Στο δυναμικό κοινό ο Γρηγόρης Αρναούτογλου κατέγραψε 24,9%, ο Γιατρός είχε 19,5%, το Survivor 10,1%, το Tempting Fortune 5,7% και το Αρχελάου 5 στην ΕΡΤ1 περιορίστηκε στο 1,5%. Όσον αφορά το σύνολο το The Road Show ήταν και πάλι στην πρώτη θέση με 26,7%, ο Γιατρός σημείωσε 17,2%, το Survivor 15,3%, το Tempting Fortune 8,9% και το Αρχελάου 5 2,4%.

ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ

The Road Show 24,9%
Γιατρός 19,5%
Survivor 10,1%
Tempting Fortune 5,7%
Αρχελάου 5 1,5%

ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ

The Road Show 26,7%
Γιατρός 17,2%
Survivor 15,3%
Tempting Fortune 8,9%
Αρχελάου 5 2,4%

Δείτε εδώ αναλυτικά τις μετρήσεις τηλεθέασης στο δυναμικό κοινό και στο σύνολο για όλες τις εκπομπές, σε όλες τις ζώνες!

*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.