Οι πρώτες κατασκοπευτικές φωτογραφίες για το δεύτερο μοντέλο του κινεζικού κολοσσού τηλεπικοινωνιών, είδαν το φως της δημοσιότητας.

Οι κατασκοπευτικές λήψεις του νέου EV αποκαλύπτουν ότι θα μοιράζεται πολλά σχεδιαστικά χαρακτηριστικά του με το σεντάν (κεντρική φωτό), αν και με ελαφρώς διαφορετικές αναλογίες. Η καμπίνα φαίνεται να έχει υποστεί κάποιες πιο εμφανείς τροποποιήσεις.

Κατασκοπευτικά πλάνα που κοινοποιήθηκαν από κινεζικά μέσα ενημέρωσης και τα οποία είναι αλήθεια ότι δεν δρέπουν δάφνες ποιότητας, δείχνουν ότι το SUV θα έχει παρόμοιο τιμόνι τριών ακτίνων με το σεντάν, αλλά ο ψηφιακός πίνακας οργάνων φαίνεται να έχει τοποθετηθεί πιο πίσω στο ταμπλό, επομένως δεν φαίνεται. Όπως σε όλα τα σύγχρονα ηλεκτρικά μοντέλα, μια μεγάλη κεντρική οθόνη ψυχαγωγίας είναι επίσης ορατή. Η Xiaomi έχει επίσης αλλάξει το σχήμα του τούνελ.

Ενώ το SU7 έχει ένα ζευγάρι ασύρματους φορτιστές και μια στήλη από διακόπτες, το SUV δεν διαθέτει κουμπιά. Η κεντρική κονσόλα φαίνεται να έχει, επίσης, διαφοροποιηθεί.

Το νέο SUV της εταιρείας αναμένεται να μοιράζεται την ίδια πλατφόρμα Modena με το σεντάν και κατά πάσα πιθανότητα θα είναι διαθέσιμο με τις ίδιες επιλογές κινητήρων. Αυτό σημαίνει ότι η βασική έκδοση θα έχει πιθανότατα έναν μόνο κινητήρα που θα κινεί τους πίσω τροχούς με 295 ίππους και 400 Nm. Το SU7 έχει μια σχετικά μέτρια μπαταρία 73,6 kWh με τεχνολογία 400 volt, αλλά είναι καλό για αυτονομία 668 χλμ. στον κινεζικό κύκλο δοκιμών.

Στην κορυφή της γκάμας των SUV θα είναι μια τετρακίνητη έκδοση, που πιθανότατα θα αποδίδει 664 ίππους, επιτρέποντάς της να εκτοξεύεται στα 100χλμ./ώρα, σε λιγότερο από 3 δευτερόλεπτα.