Κανονικά, θεωρείται ιεροσυλία να πειράξεις το αμάξωμα ή να παίξεις με την αισθητική μίας Ferrari. Ωστόσο, κάποιος γνωρίζει τον ιδανικό τρόπο.

Συνήθως, οι βελτιωτικοί οίκοι προχωρούν σε υπερβολές, παραποιώντας εμβληματικά μοντέλα της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας και μετατρέποντάς τα σε «κλόουν».

Σε αυτή την κατηγορία μάλλον δεν ανήκει η Novitec η οποία παρουσίασε ένα νέο κιτ βελτίωσης, ονόματι N-Largo, που αφορά τις Ferrari 296 GTB και GTS.

Το αποτέλεσμα ομολογουμένως είναι εντυπωσιακό. Ξεκινώντας από την ουσία, ο γερμανικός βελτιωτικός οίκος έχει τοποθετήσει custom εξάτμιση, καταλύτη υψηλής ροής και πρόγραμμα που αυξάνει την ιπποδύναμη του υβριδικού V6 στους σχεδόν 868 ίππους.

Η Novitec δεν ανέφερε επιδόσεις, αλλά παρουσίασε αναλυτικά το κιτ αμαξώματος που έχει δημιουργήσει για τη 296 GTB. Ξεκινώντας από τη μάσκα, η εισαγωγή αέρα χαμηλά έχει ελαφρώς επανασχεδιαστεί, ενώ εκείνη στις άκρες αποτελείται από νέους αεραγωγούς.

Τα φτερά είναι σαφώς φαρδύτερα από το εργοστασιακό μοντέλο και έχουν έντονα στοιχεία από ανθρακονήματα, με έξτρα αεραγωγούς. Χαρακτηριστικές στο κιτ είναι και οι λεπτομέρειες (επίσης από carbon) στο καπό, που θυμίζουν έντονα τις Ferrari F12tdf και 812 Competizione.

Το ανθρακόνημα συνεχίζει απτόητο την παρουσία του στο κάλυμμα του κινητήρα, στην διακριτική αλλά μεγάλη πίσω αεροτομή και στα υπόλοιπα ενισχυμένα μέρη, καθώς βρίσκεται και στον διαχύτη, ακόμα και στους πλαϊνούς καθρέφτες.

Τα πίσω φτερά θυμίζουν Ferrari Enzo FXX, ενώ χαμηλότερα, η μονή απόληξη της εξάτμισης έχει αντικατασταθεί από δύο στρογγυλές. Το σύνολο συμπληρώνεται ιδανικά από νέους τροχούς, 21 ιντσών μπροστά και 22 πίσω και έχουν δημιουργηθεί σε συνεργασία με τη Vossen.

Αναφορικά με τον εξοπλισμό, η Novitec διαθέτει για τις 296 GTB και GTS πολλές επιλογές για την ανάρτηση. Να σημειώσουμε πως κάθε διαθέσιμη αναβάθμιση έχει δοκιμαστεί σε αεροδυναμική σήραγγα, ώστε με αυτό το κιτ να αυξηθεί η κάθετη δύναμη του αυτοκινήτου.

Και για το εσωτερικό υπάρχει πληθώρα επιλογών εξατομίκευσης, αν και ο γερμανικός οίκος παρουσίασε το αυτοκίνητο με την εργοστασιακή καμπίνα της Ferrari.

Η Novitec δε γνωστοποίησε τιμές για αυτό το τεράστιο κιτ, αλλά ενημέρωσε πως θα δεχθεί μόλις 15 παραγγελίες.