Η επιβολή των επιπλέον δασμών από την Ευρωπαϊκή Ένωση στα αυτοκίνητα που κατασκευάζονται στην Κίνα έχει κάνει τα στελέχη της Nio να αναζητούν λύσεις στη Γηραιά Ήπειρο.

Το θέμα που ανέκυψε το τελευταίο χρονικό διάστημα αναφορικά με τους επιπλέον δασμούς που επέβαλε η Κομισιόν στα κινεζικής κατασκευής καινούργια αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα που εισάγονται στην Ευρώπη έχει κινητοποιήσει περισσότερο τα στελέχη των εταιρειών της ασιατικής χώρας.

Υπό αυτό το πρίσμα οι άνθρωποι της Nio αναζητούν λύσεις για να αποφύγουν όσο γίνεται την επιβάρυνση που θα έχουν τα αυτοκίνητά της τα οποία θέλουν να διαθέσουν στην ευρωπαϊκή αγορά.

Η Nio, έπειτα από την επιβολή της απόφασης, επιβαρύνεται με επιπλέον δασμούς 21%, ποσοστό το οποίο προστίθεται στο 10% το οποίο ίσχυε ήδη για όλα τα αυτοκίνητα που κατασκευάζονται στην Κίνα και εισάγονται στην Ευρώπη. Συνεπώς, η επιβάρυνση των δασμών γι’ αυτή θα φτάνει το 31% συνολικά.

Τα στελέχη της προσβλέπουν στην επέκταση της εταιρείας σε κάθε τομέα και η απόφαση της Ε.Ε. επιτείνει τις προσπάθειές τους. Έτσι, εξετάζουν το σενάριο να αποκτήσουν ένα εργοστάσιο στην Ευρώπη.

Μία από τις λύσεις είναι να βρουν κάποιο το οποίο να υπάρχει ήδη και να το αγοράσουν αντί να επενδύσουν στην κατασκευή του από την αρχή. Με αυτόν τον τρόπο κερδίζουν χρόνο και ενδεχομένως και χρήματα.

Σύμφωνα με δημοσίευμα της βελγικής εφημερίδας De Tijd το ενδιαφέρον των ανθρώπων της Nio επικεντρώνεται στο εργοστάσιο της Audi στις Βρυξέλλες.

Εκπρόσωπος των σωματείων εργαζομένων σε αυτό επιβεβαίωσε ότι αντιπροσωπεία της κινεζικής εταιρείας επισκέφτηκε τις εγκαταστάσεις του με σκοπό να τις δει από κοντά και να αρχίσει διαπραγματεύσεις.

Σε περίπτωση που η Nio το αγοράσει θα μπορεί να επωφεληθεί από την κατασκευή των μοντέλων της επί ευρωπαϊκού εδάφους και να αποφύγει τους επιπλέον δασμούς, με αποτέλεσμα να διατηρεί χαμηλότερα τις τιμές πώλησης των αυτοκινήτων της.