Τα i20 των Τάνακ, Σόρντο και Νεβίλ ολοκλήρωσαν την δεύτερη ημέρα του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024 στο 1-2-3. Την ίδια στιγμή ο Οζιέ υπέφερε -όπως και ο Έβανς νωρίτερα- από το turbo του Yaris.

Ο Τάνακ δεν πήρε περιττά ρίσκα στο δεύτερο πέρασμα του Ταρζάν και απλώς παγίωσε την πρωτοπορία του πριν την τρίτη ημέρα του αγώνα. Τον καλύτερο χρόνο της ειδικής σημείωσε ο Νεβίλ.

Ο Οζιέ πρόλαβε να φτάσει εγκαίρως στο σημείο εκκίνησης της διαδρομής. Ωστόσο το πρόβλημα που παρουσίασε το Yaris στην Δάφνη 2 ήταν αρκετά σοβαρό. Και αυτό κατέστρεψε τις ελπίδες του Γάλλου και για το δεύτερο πέρασμα του Ταρζάν.

Πιθανώς η βλάβη προκλήθηκε στο turbo, όπως είχε συμβεί και με τον Έβανς νωρίτερα σήμερα. Ο Οζιέ έκανε ότι καλύτερο μπορούσε αλλά η απουσία ισχύος ήταν απογοητευτική για τον Γάλλο. Έτσι, ο Σεμπ προσπάθησε απλώς να επιβιώσει και να περιμένει από τους μηχανικούς της Toyota να διορθώσουν την βλάβη στο service.

Για τον Νεβίλ το δεύτερο πέρασμα του Ταρζάν ήταν και το δυσκολότερο της ημέρας. «Πραγματικά δύσκολη ημέρα. Χωρίς το πρόβλημά μας θα μπορούσε να είναι πραγματικά καλή. Ωστόσο όλοι σχεδόν αντιμετώπισαν προβλήματα» δήλωσε ο Βέλγος. Σίγουρα τα 2 λεπτά και 22 δευτερόλεπτα που έχασε έναντί του ο Οζιέ, ανέβασαν την ψυχολογία του.

Οι δυσκολίες δεν σταμάτησαν και για την ομάδα της M-sport Ford. Έπειτα από την εγκατάλειψη του Φουρμό στην Δάφνη 2 ο Γκρεγκουάρ Μουνστέρ είχε κλαταρισμένο ελαστικό στο 12ο χιλιόμετρο του Ταρζάν. Το πλήρωμα πρόλαβε να αλλάξει εγκαίρως ελαστικό. Ωστόσο έχασε πολύ χρόνο έναντι των υπολοίπων.