Είναι λιγότερο τριχωτό από έναν παραδοσιακό σκύλο-οδηγό, αλλά ένα εξάποδο κινεζικό ρομπότ θα μπορούσε μια μέρα να βοηθήσει τα άτομα με προβλήματα όρασης να ζήσουν με μεγαλύτερη ανεξαρτησία, σύμφωνα με την ερευνητική ομάδα ανάπτυξής του στη Σαγκάη.

  Infotainment
Μήπως εκτός από το κόστος ενοικίασης αυτοκινήτου να σκεφτείτε και το χρώμα;
Τρίτη, 2 Ιουλίου 2024, 12:00
Infotainment
Λιπαντικά αυτοκινήτων: Πρέπει να τα αλλάζουμε το καλοκαίρι;
Δευτέρα, 1 Ιουλίου 2024, 20:00
Infotainment
7 χρυσά κοσμήματα που πρέπει να υπάρχουν σε κάθε κοσμηματοθήκη
Δευτέρα, 1 Ιουλίου 2024, 17:15
Διαβάστε Ακόμα
seleo Θέμα
Βόλβη και Θεσσαλονίκη: Ήχησε το 112
Β.Γ. – Τετάρτη, 3 Ιουλίου 2024, 19:08

Ο ρομποτικός σκύλος, ο οποίος επί του παρόντος δοκιμάζεται στο πεδίο, είναι σε θέση να πλοηγείται μέσω καμερών και αισθητήρων, συμπεριλαμβανομένης της αναγνώρισης σημάτων φωτεινών σηματοδοτών, κάτι που οι παραδοσιακοί σκύλοι οδηγοί δεν μπορούν να κάνουν.

Html code here! Replace this with any non empty text and that’s it.

Έχει περίπου το μέγεθος ενός αγγλικού μπουλντόγκ και μπορεί να επικοινωνεί ακούγοντας και μιλώντας με τον χειριστή του, με τεχνολογία AI ενσωματωμένη στην αναγνώριση φωνής, στις δυνατότητες σχεδιασμού διαδρομής και στην αναγνώριση των φωτεινών σηματοδοτών. Διαθέτει επίσης έξι πόδια, τα οποία, σύμφωνα με τους ερευνητές, το βοηθούν να περπατάει ομαλά και με τη μέγιστη δυνατή σταθερότητα.

Χορηγός Επικοινωνίας

Ρομποτικοί σκύλοι-οδηγοί βρίσκονται υπό ανάπτυξη σε άλλες χώρες, όπως η Αυστραλία και η Βρετανία, αλλά η Κίνα έχει μεγάλη έλλειψη παραδοσιακών σκύλων-οδηγών αφού υπάρχουν μόλις 400 περίπου ζώα για σχεδόν 20 εκατομμύρια άτομα με προβλήματα όρασης.

Η ιδιοκτησία κατοικίδιων ζώων και τα ζώα εξυπηρέτησης είναι επίσης σχετικά νέες έννοιες στη χώρα, πράγμα που σημαίνει ότι πολλοί χώροι εργασίας, εστιατόρια και άλλοι δημόσιοι χώροι δεν θα καλωσόριζαν έναν πιο παραδοσιακό βοηθό όπως ένα λαμπραντόρ. Σε αντίθεση με αυτούς τους σκύλους, η προσφορά των οποίων θα είναι πάντα περιορισμένη λόγω των φυσικών περιορισμών της αναπαραγωγής και της εντατικής εκπαίδευσης που απαιτείται, η παραγωγή ρομποτικών σκύλων-οδηγών θα μπορούσε σταδιακά να κλιμακωθεί προκειμένου να καλυφθεί η ζήτηση.